miercuri, 30 decembrie 2009

La multi ani 2010!


Suntem in prag de An Nou, ne luam ramas bun de la anul ce pleaca pe furis, si ne punem toate dorintele si sperantele in anul ce va sa vina. Cu aceasta ocazie vreau sa va urez tuturor un An Nou fericit, plin de impliniri, lumina si fericire! Si va mai urez ca acest an care se naste incet din negura timpului sa va aduca indeplinirea celei mai secrete dorinte a voastre!
La multi ani 2010!


Si pentru ca este ultima zi a anului, mi-am facut putin timp pentru reflectie (ceea ce e mare lucru in aceasta goana nebuna care se cheama viata noastra cotidiana), si m-am gandit la tot ceea ce a insemnat 2009. Si vreau sa-mi exprim gratitudinea fata de acest an care trece, pentru tot ce mi-a dat posibilitatea sa indeplinesc, pentru ca Daria a crescut mare si frumoasa, pentru ca fac ceea ce imi place, pentru ca am cunoscut oameni minunati.

Va urez tuturor petrecere frumoasa de Revelion, si sa ne regasim cu bine in 2010, mai curajosi, mai intelepti, mai fericiti!
Si, ca sa inchei intr-o nota plina de spuma (de sapun, nu de sampanie, asta vine mai pe seara!!!), pentru ca nu ma pot abtine pana la anul cu acesta veste: va astept pe toti la anul in Manufactura Lorelai, cu noi produse si noi surprize. In primele ziel ale noului an voi lansa gama completa de marturii de nunta si botez din sapun natural, cu forme 3D incantatoare. Si tot pentru inceputul anului este programata lansarea produselor "limited edition" pentru Valentines Day: sapunuri cu un design special creat si atent fabricat manual, pentru a incanta pe toata lumea. Mai multe detalii si noutati...la anul!

LA MULTI ANI!

3 comentarii:

  1. la multi ani!frumoase cuvinte, asa in prag de an nou! mult succes in ceea ce faci !!
    de multa bafta iti doresc sa ai parte in ce intreprinzi tu!
    te citesc si admir...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Alina, pentru urarile tale! Sper ca in anul ce vine sa ma pot ridica la inaltimea cuvintelor si dorintelor...
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pupam manutele talentate si speram sa ne surprinzi cu o reteta de sapun lichid :">

    La multi ani !!!

    RăspundețiȘtergere