joi, 13 mai 2010

De Ziua Copilului, promoţii pentru năzdrăvanii noştri

Se apropie cu paşi repezi Ziua Copilului, şi e timpul unei noi promoţii care să bucure mamicile (copii se bucură de jucării, nu de săpunuri :)
În perioada 13 mai-1 iunie, la comandarea a minim 2 sapunuri Lorelai, veti putea comanda un săpun "Fulguşoara" sau "Prinzătorul de vise" la jumătate de preţ, pentru cei mici, iar comenzile mai mari de 5 sapunuri vor beneficia de transport gratuit, prin Posta Română.
La mulţi ani, năzdrăvanilor! La mulţi ani, zânuţelor!

4 comentarii:

  1. buna, te-am adaugat in lista de bloguri! Eu sunt curioasa unde faci sapunurile, acasa? pentru ca stiu ca necesita un loc mai mare, si aparatura... sunt curioasa de unde faci rost de toate uleiurile fabuloase pe care le pui in sapunuri, le faci singura? Mi se par tentante sapunurile tale nefiind facute din grasimi animale si produse chimice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Sandra,
    Nu chiar acasa, am un apartament "dedicat" sapunarelii :)
    Atat uleiurile vegetale cat si uleiurile esentiale le cumpar. Mi-am gasit furnizori buni, de la care cumpar en-gross, ca sa obtin preturi mai mici.
    Da, se simte lipsa chimicalelor, sa stii :)
    Te-am adaugat si eu in blogroll, asa ca ne mai auzim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,
    fetita din poza nu e cea care a aparut in primul numar al revistei Atelierul?

    RăspundețiȘtergere
  4. ba da, si este fetita mea!
    Eu am castigat concursul de la Atelierul, si trebuia sa pozez in tutu pentru prima pagina a revistei. Dar i-am rugat pe organizatori sa ii ofere acest minunat cadou Dariei, si ei au acceptat. Asa ca...uite printesa mea:)

    RăspundețiȘtergere