joi, 22 iulie 2010

Minunile otetului de mere - Demachiant natural si Lotiune tonica


Imi tot cautam un demachiant de vara, racoros, nu prea scump si, bineinteles, natural. Care sa imi curete machiajul si impuritatile, fara sa imi usuce fata prea mult.  Si nu gaseam.
Asa ca am inceput sa caut o reteta usoara, sa o prepar singura, acasa. Si am gasit-o:

Demachinat natural cu otet de mere

Ingrediente:
-o lingura ulei de masline
-o lingura miere
-doua linguri otet de mere

Se amesteca bine. Se aplica pe fata cu un disc demachiant, si se maseaza usor. Se clateste cu apa calduta.

Este..grozava.Uleiul ingrijeste pielea, mierea hidrateaza, iar otetul de mere are proprietati antiseptice.
Este noua mea iubire. Daca o incercati, dati-mi de stire...

Si am gasit si o reteta de tonic pentru fata, tot pe baza de otet de mere.

Lotiune tonica

Ingrediente:
-o parte otet de mere
-6 parti infuzie de plante (levantica, musetel, menta, dupa tipul de ten).

Se amesteca infuzia rece cu otetul de mete, si se toarna intr-un recipient curat si uscat. Se foloseste dupa demacherea fetei, pentru inlaturarea resturilor de impuritati sau demachiant, precum si pentru tonifierea pielii si refacerea pH-ului natural.

5 comentarii:

  1. stii pt cat timp se poate folosi un astfel de preparat?
    oare se poate pastra la frigider sau trebuie pregatit proaspat, de fiecare data cand vrem sa-l folosim?

    RăspundețiȘtergere
  2. Demachaintul poate fi pastrat la temperatura camerei, oricat doresti, deoarece materiile prime acre stau la baza lui nu se strica asa usor. Poti sa prepari cantitati suficiente pentru 2 saptamani sau o luna, fara probleme.
    In ceea ce priveste lotiunea tonica, eu o tin la frigider, pe de o parte pentru a tonifica mai bien, si pe de alta parte pentru a nu se strica (stii ca ceaiul, daca il lasi la temperatura camerei de pe o zi pe alta, sufera dezvoltari microbiene).

    RăspundețiȘtergere
  3. In seara asta am folosit si eu demachiant dupa reteta ta.Pielea ramane catifelata dupa folosire, singurul inconvenient este ca ustura putin ochii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Demachiantul curata si fondul de ten?sau doar mizeria,praful,impuritatile etc.? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Demachiantul curata atat fondul de ten, pudra, machiajul aplicat, cat si praful si impuritatile care se acumuleaza pe fata.

    RăspundețiȘtergere