duminică, 21 noiembrie 2010

Explicatii...si noile ambalaje ale sapunurilor Manufacturii Lorelai

Am lipsit foarte mult din blogosfera, din motive mai mult sau mai putin intemeiate (depinde cine le judeca). Am simtit nevoia sa stau cat mai mult timp posibil cu fetita mea, care trece printr-o perioada minunata, cea a descoperirii lumii in care traieste, si am vrut sa fiu langa fiecare pas al ei, pentru a-i polei lumea cu magie si povesti. In putinul timp "furat" m-am delectat cu fabricarea sapunurilor si expedierea lor, lasand pe ultimul loc povestile de pe blog.
M-am gandit inclusiv la a renunta la toata activitatea de fabricare a sapunurilor, pur si simplu sa ii pun lacat, si sa castig si mai mult timp pentru familie. Crezusem ca am luat o decizie in acest sens, si imi propusesem sa finalizez in decembrie, dar...imi e foarte greu sa renunt. Chestia asta cu fabricatul sapunurilor, cu comenzile, cu dialogul cu clientii, mi-a intrat in sange intr-un fel, si mi-ar lipsi foarte mult.
Am facut calcule, cu creionul pe hartie, ca activitatea aceasta, la scara la care o desfasor eu (foarte mica), nu e prea profitabila, si nici nu va fi. M-am gandit ca logic ar fi ori sa renunt, ori sa maresc volumele. Sa fabric mult mai mult sapun nu pot, din lipsa de timp ( si eu am un serviciu, ca majoritatea, care iti consuma timp si energie...). Deci, ar trebui sa renunt... Si apoi mi-a venit in minte cea mai ciudata si in acelasi timp normala intrebare: de ce sa nu continui, in ritmul actual? Sa fac cat sapun pot, si sa il vand cui vrea (din fericire, cerere exista :)). Nu vreau sa ma transform intr-un gigant. Si nu trebuie sa dau nimanui socoteala de cat produc, si daca castig ceva.
Asa ca...pentru toi cei care au banuit, sau au aflat un zvon, ca se inchide Manufactura : nu e asa. Manufactura ramane deschisa. Si este exact cea ce ii spune si numele: o manufactura, in care stocurile sunt mici, uneori produsele nu mai sunt pe stoc, caci stau la maturat, de multe ori culorile si aspectul sapunurilor difera de la un lot la altul... caci totul e facut manual. Nici nu as vrea sa fie toate identice, de serie. Fiecare sapun e unic in felul lui, dar toate pastreaza aceeasi caracteristica de baza: sunt naturale. Nu BIO, nu certificate organic, ci doar naturale. Si in fiecare e un strop de pasiune.

Acestea fiind spuse, mai am un anunt de facut: incepand de luni, 22 noiembrie, sapunurile Lorelai isi schimba hainutele. Am gasit ceva mai elegant, mai potrivit, mai infoiat. Si am considerat ca e momentul schimbarii acum, cand incepe perioada cadourilor de Sarbatori.




Ca sa concluzionez, cu drag pentru sapunurile mele, cu drag pentru voi, de aici, din caldura si intimitatea Manufacturii Lorelai, va anunt oficial ca nu dispar din peisaj, si ca veti gasi in sipetele mele, in continuare, aceleasi sapunuri pe care le stiti (si poate si surprize, nu se stie niciodata!)

4 comentarii:

  1. hai ca m-ai lasat masca; chiar te batea gandul sa te lasi de "meserie"?
    si, daca te-ai fi lasat, asa-i ca mi-ai fi facut cateva sapunele (d-alea demente) cand te-as fi rugat eu?

    in orice caz, bine ai revenit!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil, chiar daca te-ai lasa, "microbul" de a realiza sapunele fermecate, cum vad eu aici pe blog, nu ti-ar da pace;) Asa, pentru ca atunci cand prinzi drag de a face ceva,indiferent daca e sapun sau altceva, nu te mai lasa pasiunea pentru acea indeletnicire sa renunti. spor;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Loriana ma bucur din suflet ca ai decis sa nu renunti; din cate imi dau seama ai analizat destul de mult totul, imi pare rau ca a trebuit sa treci prin asta (oricare ar fi motivele). Se vede ca ceea ce faci tu e cu si din pasiune, se vede in produsul final si documentarea ce a stat la baza, ar fi mare pacat pentru clienti, pentru cei ce vor sa cumpere ceva de calitate. Te pupic si te imbratisez cu drag. Sarbatori Luminate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Loriana, nu iti poti da seama cat de fericita sunt. Cum spunea Amitha, acesta este un microb de care nu scapi usor.

    Simt ca te-ai intors cu forte proaspete si era de neconceput ca un manufacturier atat de talentat, atat de pasionat sa renunte.

    Fa-le cand ai timp, cum ai timp si totul o sa fie bine.

    Un NOIR ca al tau nimeni nu o sa faca niciodata, sau SENZATII ca sa nu mai vorbesc de cea mai Dementiala Cafea ever!

    Te imbratisez si anunt oficial: sunt fun-ul tau numarul 1!!!

    RăspundețiȘtergere