marți, 26 aprilie 2011

Ideea zilei: Citrus Blends

Va prezint mai jos doua combinatii de uleiuri esentiale, care au la baza veselia si prospetimea citricelor. Sunt perfecte pentru cosmeticele pe care le folosim vara, pentru ca ne ofera la nivel psihic vitalitate, energie si optimism.

1. Vara citricelor

2 picaturi bergamot
2 picaturi grepfruit roz
2 picaturi lamaie
2 picaturi lemongrass
2 picaturi mandarina

2. No-stress

5 picaturi bergamot
4 picaturi lavanda
3 picaturi lemongrass
4 picaturi mandarina

Combinatia obtinuta poate fi utilizata in toata gama de cosmetice handmade: sapunuri, uleiuri de masaj, lotiuni solide, saruri de baie, cu precautiile normale ale utilizarii uleiurilor esentiale.

Enjoy!

3 comentarii:

  1. Uleiurile esentiale de citrice sunt fototoxice. Eu evit sa le folosesc vara pe portiunile de piele expuse la soare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Khaarsha, ai perfecta dreptate, sunt fototoxice. Nici eu nu le recomand in uleiuri de plaja, de exemplu. Dar din cercetarile mele, utilizarea lor, in dozele normale, in sapunuri sau in sarurile de baie, spre exemplu, nu cauzeaza nici o problema. Ramane, oricum, o chestie de preferintele si sensibilitatea pielii fiecaruia dintre noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti dau perfecta dreptate Loriana. Si eu am un sapun cu combinatii de citrice si e divin<3

    RăspundețiȘtergere