miercuri, 11 mai 2011

Ingredientele cosmetice in shop!

Astazi, 11 mai, primele ingrediente cosmetice au poposit in rafturile virtuale ale Manufacturii Lorelai. Ce-i drept, multe dintre ele au aterizat direct in coletele care le asteptau, si maine vor lua calea Postei, pentru a ajunge la cei care le-au rezervat. Asa ca rafturile mele nu sunt chiar pline...dar remediez eu situatia cat de curand :)

Pana atunci, va invit sa dati o raita prin Manufactura Lorelai, pentru a vedea noutatile. Ma laud cu cateva uleiuri esentiale, la gramaje mari, de 100 ml, numai bune pentru sapunarese, dar si cu un ulei de macadamia la un pret imbatabil, si mai ales cu o noutate pe piata noastra, formele de sapun de la Milky Way! (Multa vreme, in cariera mea de sapunareasa, am ravnit la aceste forme, visand sa creez un sapun bland pentru copii, pe care sa il torn in forme de iepuras, girafa sau hipopotam - si nu am gasit in acel moment pe nimeni care sa le aduca in Romania. Asa ca acum le aduc eu, pentru alte pasionate de sapunareala care viseaza la asa ceva. E cam tarziu pentru ziua copilului...sau nu?)

Si, pentru a imi cere scuze pentru toate comenzile de unt de shea pe care nu le-am onorat, va anunt de pe acum ca in aproximativ 2 saptamani se va reface stocul de shea (epuizat inainte de a intra in magazin :), si toate comenzile de unt de shea BIO la 500 g (46 RON) si 1 kg (78 RON) primite in perioada 11 mai-20 mai vor beneficia automat de o reucere de 5%. Asa - CADOU!

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu