vineri, 5 decembrie 2014

Cate ceva despre aromoterapie



Ce este aromoterapia, stie cam toata lumea. Toti am citit articole, am rasfoit retete de pe net, ba unii dintre noi chiar s-au aventurat catre lampa de aromoterapie, sau catre manufacturarea unei creme handmade cu uleiuri esentiale.

Problema este ca prea putini am trecut dincolo de acest prag, catre utilizarea reala a aromoterapiei in viata noastra de zi cu zi.

Asta imi propun sa fac in paginile acestui blog: sa pasim impreuna in lumea terapiei prin arome naturale; sa invatam despre uleiurile esentiale, mai raspandite sau mai necunoscute, sa aflam cum ne pot ajuta in diferite cazuri, si sa gasim metode simple de a le utiliza.

Aromoterapia nu este si nu trebuie sa fie complicata. Oricine poate invata, cu o singura conditie: sa doreasca acest lucru. Deci, va invit in micuta mea biblioteca/ atelier virtual, sa descoperim impreuna acest mic miracol: aromoterapia.

sursa foto

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu