joi, 11 martie 2010

Tema de casa- de la Umbrela verde

Prietenii de la Umbrela verde ne-au dat o tema de casa- ce i-am spune vedetei preferate sa o convingem sa se implice mai mult in actiunile de protectie a mediului.
Eu (ca un elev cuminte si silitor) am preluat tema, numai ca o rastalmacesc un pic, si scriu ce vreau eu ( ca un student care nu stie ce l-a intrebat profesorul pentru ca l-a citit toata noaptea pe Coelho, si da raspunsuri la intamplare).

Deci, astazi voi scrie despre interviul meu imaginar cu vedeta mea preferata- Tudor Gheorghe - nu stiu daca intra la categoria "vedete" sau la categoria "Maestrii Sufletului Romanesc", ceea ce e cu totul altceva, mult mai profunda si mai intima.

Initial am vrut sa fac acest reportaj exact sub forma de interviu, dar mi-a fost teama sa nu il lezez (neintentionat) pe cel pe care il respect si il admir atat de mult, asa ca improvizez pe parcurs, pentru a exprima cat mai bine ceea ce simt eu.

Deci, sa incepem: va voi prezenta rezumatul unui interviu imaginar cu Maestrul Tudor Gheorghe, avand ca tema "Preocuparea fata de mediu".

Principalele subiecte pe care Maestrul le-a dezvoltat, la rugamintea reporterului au fost legate de implicarea vedetelor in actiunile de protectia mediului, si de implicarea Domniei sale in aceste actiuni. Mesajul care ne-a fost transmis a fost unul scurt, trist si cuprinzator: Lumea a uitat sa se bucure de natura. Suntem consumati in goana zilnica intre servicii, hipermarketuri si malluri, traim doar in masini, vesnic grabiti si vesnic in intarziere. Nu ne place iarna, din cauza circulatiei ingreunate, ne plictiseste primavara cu ploile ei, vara e prea cald...si tot asa. Nimeni nu se opreste o clipa sa se bucure de frumusetea naturii, sa o simta in sangele si sufletul lui. Asta trebuie sa invatam cu totii, sa ne oprim o clipa si sa comtemplam maretia naturii. Sa o iubim. Dupa aceea, totul va decurge firesc, de la sine. Cum sa nu protejezi ceva ce iubesti, ceva ce iti este indispensabil?

Personal, cred ca este un sfat bun. Cand vom deveni dependenti de aer curat si de miros de salcami, vom avea grija sa avem mereu aer curat si salcami. Nu stiu daca din egoism sau din dragoste de natura. Poate un pic din amandoua. Dar ce mai contaza, atata vreme cat vom face ceva pentru Natura?

PS: Colegii de la Umbrela Verde,. sa nu va suparati pe mine ca v-am intors tema cu susul in jos :) A fost din dragoste de salcami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu