sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Despre dragostea de sine si aromoterapie



Am lipsit tare mult de pe-aici, a fost o perioada in care am sintit nevoia sa ma focusez pe alte prioritati. Mi-am crescut fetita, am chemat barza cu o alta minune mica, si printre picaturi am mers, incet-incet, pe drumul cunoasterii de sine. Al depasirii obstacolelor pe care le ridicam singuri in calea unei vieti implinite si pline de fericire. Mai am mult de mers, dar important este ca fac pasi in directia potrivita.

Recent, mi-am dat seama ca imi lipseste foarte mult acest blog. Sa scriu aici, sa vorbesc cu voi, despre vrute si nevrute, bune si rele. Si cum am devenit adepta zicalei: "Daca ceva nu merge, repara-l!", repar si acest neajuns, si va spun: "Bine v-am regasit! Mi-a fost tare dor de voi!"

E foarte ciudat cum este atat de greu sa ne dam seama de ceva atat de evident cum e nevoia de dragoste de sine. De aici incepe totul, iubirea pe care le-o purtam celorlalti, grija pentru familie, dedicarea si devotarea completa fata de copii, de iubit, de meserie. Ca sa putem face toate acestea, trebuie, intai de toate, sa ne iubim pe noi insine. Sa ne acceptam. Sa fin fericiti ca suntem asa cum suntem.

Eu muncesc inca la asta. La a ma iubi si la a ma aprecia. Si am constatat ca ma ajuta foart mult muzica si aromoterapia. Si asa ajung la al doilea subiect al postarii: aromoterapia.

Pentru mine este ca un fir rosu, care te poarta pe carari nebanuite. Am inceput sa lucrez cu uleiurile esentiale ca sapunareasa. Dar procesul de fabricatie al sapunului natural distrugea o parte din pretioasele elixire. Am continuat cu aplicarea principiilor aromoterapiei pentru copii, prin papusile Waldorf. Aromatizand usor lana din papusi, cu uleiuri speciale pentru copii, care calmeaza si relaxeaza, m-am simtit mai aproape de ...ceva. Ceva ce nu pot inca defini, dar care ma face fericita.

In incercarea de a-l defini pe "Ceva", am inceput sa lucrez mai mult cu uleiurile esentiale. Sa creez blenduri pentru diferite stari de spirit. Utilizam deja uleiurile pentru curatenia casei, asa ca totul a inceput ca o joaca. Care ma facea sa ma simt fericita si implinita :)

Si uite-asa am ajuns in zilele noastre :). Imi cresc fetitele, fac tot felul de experimente aromoterapeutice, si militez pentru dragostea de sine.

Va las pentru acum, sa aveti o zi minunata, si nu uitati: sunteti minunati asa cum sunteti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu