miercuri, 28 octombrie 2009

Decoratii din pasta de zahar


Navigand prin "Culinar" in cautare de noi retete delicioase, am dat peste un forum despre decoratiouni din pasta de zahar. O doamna foarte priceputa descria pas cu pas cum sa prepari pasta de zahar, si cum sa faci diverse decoratiuni. Totul parea destul de simplu, asa ca am plonjat in bucatarie, cu toate ingredientele si ustensilele la indemana. Bineinteles ca nu a fost asa de simplu precum preconizasem, dar, dupa mai multe incercari, au aparut si niste rezultate satisfacatoare. Asta se intampla acum un an. De atunci m-am mai perfectionat. Inca nu le-am ajuns la indemanare pe maestrele de pe Culinar, dar perseverez!


Ultima mea realizare din pasta de zahar este decorul pentru tortul Dariei, de la aniversarea de 2 ani. Am modelat o pisicuta, pentru ca este innebunita dupa "Miau-Miau".
pasta este preparata dupa reteta Adrianei de pe Culinar, si este colorata cu coloranti alimentari de la Wilton. Tortul l-am imbracat in ciocolata alba, si deasupra am lipit pisica, cu un pic de ciocolata calda. cateva floricele pe alaturi, doua lumanarele...si gata! Daria a fost incantata, si m-a pus sa reaprind lumanarile de vreo 3 ori dupa ce le-a stins, sa le mai sufle o data!

Un comentariu:

  1. pentru urmatoarea aniversare a Dariei, arunca un ochi pe www.sweetela.ro; cu siguranta vei gasi o sursa de inspiratie
    lena

    RăspundețiȘtergere