miercuri, 28 octombrie 2009

Sapun natural







Prin iulie am dat peste Sideris, care descrie amanuntit efectele negative ale unor substante chimice din produsele cosmetice asupra sanatatii noastre. Si lista de chimicale este atat de lunga, si efectele adverse atat de... inspaimantatoare, incat am inceput sa caut alternative. Fie renuntarea la unele produse, inutile, fie inlocuirea lor cu altele naturale. Si asa am descoperit sapunul natural. Dupa multe zile si nopti de studiu, mi-am luat inima in dinti si am fabricat primul meu sapun natural. Din uleiuri, soda caustica si apa, imbogatit cu uleiuri esentiale, care i-au oferit nu doar un miros superb, ci si evidente proprietati aromoterapeutice. Au urmat multe incercari, si reusite si esecuri, si rezultatele sunt mai mult decat satisfacatoare. sapunurile mele naturale sunt blande cu pielea, o spala delicat, fara sa o usuce excesiv. Au o textura fina, si mirosuri divine. Am pus la punct mai multe retete, pentru toate gusturile. Nu numai ca au un efect benefic asupra pielii, te si relaxeaza, si arata si foarte bine. De cand le folosesc, sapunurile cosmetice mi se par o gluma proasta. Sapunul meu natural este fabricat manual cu multa dragoste si grija, e biodegradabil, nepoluant si fara nici un efect advers. Nu contine parabeni, ftalati, detergenti, conservanti, parfumuri si coloranti sintetici. O spal pe Daria cu el, si pielita ei ramane curata su frumoasa, fara iritatii si mancarimi. Recomand tutturor renuntarea la sapunurile cosmetice, si treberea la natural (nu neaparat la marca mea, dar nu ar strica nici asta! :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu