miercuri, 28 octombrie 2009

Manufactura Lorelai

In curand imi voi lansa site-ul meu propriu si personal de promovare a sapunurilor naturale pe care le fabric. Adresa este www. manufacturalorelai.ro, si va invit pe toti peste o saptamana sa vedeti produse inedite pe piata romaneasca. Si prin inedit vreau sa spun mai sanatoase, mai relaxante, mai frumoase! Nu vreau sa ma laud singura, astept parerile de la voi (si bune si rele, nu ma supar! critica este constructiva!)
M-am hotarat sa vand din sapunurile mele datorita feedbackului pozitiv pe care l-am primit de la prieteni si apropiati. Si pentru ca fabricarea manuala a sapunului natural este o boala de care nu mai pot sa scap! Am o gramada de sapunuri, care de care mai tentante, si eu nu ma pot opri din fabricat. Sau ar trebui sa spun "din manufacturat"? Magazinul online se va numi exact asa, Manufactura Lorelai, pentru ca toate produsele sunt fabricate manual. Deocamdata doar sapun, dar sunt in plan si altele, cum ar fi sarurile de baie sau sampoanele. Mi-am propuas sa vand produse naturale, de calitate, la preturi accesibile. Si asa produsele naturale sunt mai scumpe, dintr-un motiv foarte simplu: chimicalele din produsele de duzina sunt foarte ieftine. Nu acelasi lucru se poate spune despre ingredientele naturale: uleiuri, uleiuri esentiale, argile, ierburi aromatice. Si, daca pretul de productie al unui sapun natural este mai ridicat, nu are rost sa-l dublez si eu cu un adaos comercial semnificativ. Nu deschid acest magazin sa ma imbogatesc, si nici sa saracesc. Il deschid ca sa fac ceva bine, sa produc ceva bun si sa ofer acest ceva si altora!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu