miercuri, 28 octombrie 2009

Sustin Safe Cosmetics




Din toata inima. Site-ul http://www.safecosmetics.org/ promoveaza la nivel international bunul simt in ceea ce priveste cosmeticele pe care le utilizam. Sunt atatea ingrediente chimice care nu au nici macar un test de toleranta efectuat, ingrediente care sunt introduse in cosmetice, si pe care noi le aplicam zilnic pe piele, pe fata, pe par, pe care le aplicam zilnic pe pielea copiilor nostri! Ganditi-va la reactiile unei viitoare mamici: sa imi cumpar toate lucrurile de care am nevoie pentru bebe: servetele umede, crema pentru fundulet, ulei de corp, sampon, sapun, si cate si mai cate... Si toate le folosim inca din prima zi a unui bebelus, fara sa stim exact ce contin, si care sunt efectele folosirii pe termen lung! Pielea copiilor este foarte sensibila si absoarbe imediat toate substantele si noi, mamici grijulii, cumparam produse pe care scrie "Pentru copii", sau "Baby", fara sa ne dam seama ca si ele sunt burdusite (la propriu) cu chimicale.


Eu am ales alternativa naturala, si am ales sa spun nu chimicalelor. Aceeasi alegere au facut-o si cei de pe safe Cosmetics, si o promoveaza in toata lumea. Eu sunt alaturi de ei, si va invit si pe voi sa luati atitudine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu