joi, 5 noiembrie 2009

Little Angel Dolls

Azi am descoperit din intamplare un blog minunat, de care nu m-am putut dezlipi pana nu am citit tot ce era in el. Si am ramas cu un sentiment aparte in suflet, ceva greu de definit. E ceva din bucuria copilariei, amestecat cu fericirea de a fi mamica si cu grija pe care i-o port fetitei mele, totul bine amestecat si presarat cu praf de zane. E o emotie profunda, care m-a transpus din cotidian intr-un taram fermecat, plin cu jucarii magice.
Vorbesc despre Little Angel Dolls,pe care le puteti gasi aici: www.littleangelsdolls.blogspot.com

Creatoarea lor, Cristina, pe care din nefericire nu o cunosc, face o treba minunata, si, ceea ce este si mai de apreciat, o face din suflet.
Bravo, Cristina, cea cu maini de aur si suflet de zana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu