marți, 10 februarie 2015

Un concurs aromatic

Pentru ca sunt incantata de micutele mele parfumuri solide, si pentru ca imi place tare mult cum se lafaie ele in medalioane cochete, astazi mi-am propus sa dau mai departe un strop de bucurie, impreuna cu un strop de aromoterapie.
Asadar, va invit la un concurs...aromatic si aromoterapeutic :)

Ce puteti castiga: un parfum solid Manufactura Lorelai, ascuns cochet intr-un medalion -locket. Stiti voi, din cele care au un lacas special, pentru a pune o poza inauntru. Ei bine, eu am ales sa pun altceva, ceva tare bine mirositor.

Puteti purta medalionul la gat sau in poseta, ideea este ca il aveti mereu la dispozitie, sa reaplicati elixirul parfumat ori de cate ori aveti chef. 

Si, ca bonus, parfumelul este aromoterapeutic, asa ca aveti oricand la dispozitie un remediu pentru orice: relaxare? ...energizare?...concentrare?...orice doriti :). Este suficient sa alegeti parfumul potrivit...

Ce trebuie sa faceti?...chestiile obisnuite:
1. Like paginii noastre de FB, Manufactura Lorelai
2. Like si share pozei de concurs
3. Lasati un comentariu pe FB, la poza de concurs, in care sa ne spuneti ce parfum Manufactura Lorelai preferati, si sa dati tag unui prieten.

Perioada de desfasurare: 10-15 februarie.
Castigatorul va fi anuntat in 17 februarie.

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu